[wlanfhain] Re: richtige Antenne einstellen bei OpenWRT

fernbedienung at fernsehsofa.de fernbedienung
Di Aug 17 16:12:15 CEST 2004

Il est possible de sélectionner son antenne via wl_ parameters

wl_antdiv : Set antenna diversity for RX: 0 force use of antenna 0
(Left?); 1 force use of antenna 1; 3 automatic selection of antenna
diversity ;
wl_txant : Set the transmit antenna TX: 0 force use of antenna 0; 1
force use of antenna 1; 3 use the RX antenna selection that was in
force during the most recently received good PLCP header

sofern das richtig ist :-) habs nicht getestet.