[Berlin-wireless] Berlin Nachrichtensammlung, Band 2678, Eintrag 1

rainer at strassburger.name rainer at strassburger.name
Fr Aug 12 14:19:41 CEST 2016

Hallo,
Beim  WRT WAP54G scheint der 30/30/30er Reset nicht zu funktionieren:
"Hard reset does not work on this device so it is not possible to clear  the NVRAM using
the reset button.
This can be problematic if you need to  reset the device in order to access it.
If this happens you can  reinstall the linksys firmware using the tftp method and then reset it"

Achtung auch WAP54G Version überprüfen!!
Vieleicht hilft dieser Artikel weiter:
https://wiki.freifunk.net/Linksys_WAP
Viel Erfolg