[Berlin-wireless] GL-AR300M-Ext: Firmware is not for this hardware.

Matthias Klose matthias at klose.berlin
Di Sep 3 11:10:31 CEST 2019

Hi!

Es gibt einen Schalter am Gehäuse, um U-Boot anzuweisen, NAND oder NOR zu booten:

Then when the router boot, the router will choose which firmware to boot using the hardware switch.

1. Left side (near the reset button) --> Nand flash

2. Right side --> Nor flash

Quelle: https://docs.gl-inet.com/en/2/hardware/ar300m/

Gruß Matthias